ღვინის შეძენისას მყიდველი დიდ მნიშვნელობას ანიჭებს სხვა მომხმარებელთა მოსაზრებებს , ანუ სხვა მომხმარებელთა გამოხმაურებებს ამ ღვინოზე. ექსპერტების აზრით, სწორმა გამოხმაურებებმა შეიძლება თქვენი მომგებიანობა გაზარდოს 20 % -დან 50 %-მდე .
გაზარდეთ თქვენი ღვინის გაყიდვები https://otzovnik.ge მეშვეობით. დაგვიკავშირდით odosspace@gmail.com , 597 08 07 00
რომელ საიტებზე ეძებენ მყიდველები ღვინის შესახებ გამოხმაურებებს ?
ამისათვის მრავალი საიტი არსებობს. ყველა მყიდველი გამოხმაურებებს ეძებს ისეთ საიტებზე, რომლებსაც ენდობა , სადაც „თავისიანების“ ( თანაქალაქელების, თანამემამულეთა) გამოხმაურებებს ხედავს .
❖ https://otzivnik.ge მისადმი ნდობის თვალსაზრისით , ერთ-ერთი საუკეთესოა
თუკი თქვენი ღვინო საქართველოს მაღაზიებსა და რესტორნებში იყიდება, კითხეთ მაღაზიაში რომელი ქვეყნის მყიდველი უფრო ხშირად შედის იქ და ჩვენ შეგირჩევთ შესაბამის საიტსა თუ აპლიკაციას-სადაც უნდა განათავსოთ თქვენი ღვინო და წინწასწიოთ.
ყველგან განთავსება და მიხედვა ძვირი დაჯდება, ამიტომ — თავდაპირველად აირჩიეთ მთავარი მარკეტინგული მიმართულება .
❖ თუკი თქვენს ღვინოს ამ ეტაპზე, რუსულ ენოვანი მყიდველი ყავს, ჯობს განათავსოთ რუსულად, თუ ყაზახი- ყაზახურად, თუ ინგლისელი- ინგლისურად
რატომ უნდა განათავსოთ თქვენს ღვინოზე გამოხმაურებები საიტზე https://otzovnik.ge
ჩვენ მზადა ვართ თქვენი ინფორმაცია განვათავსოთ ღვინის მსოფლიოს ნებისმიერ სპეციალიზებულ საიტზე (აპლიკაციებში) , მაგრამ მათი წინწაწევა და თანხლება ძვირი ჯდება . თუკი თქვენ არ შეგაქვთ ღვინო , ვთქვათ ვიეტნამში არ გჭირდებათ ვიეტნამის საიტებზე განთავსება
როგორ მოვახერხოთ მომხმარებლებმა მეტი დადებითი გამოხმაურება დაწერონ?
უნდა თხოვოთ ყველას , ვინც თქვენი ღვინო გაშინჯა დაწეროს გამოხმაურება მასზე.
კარგია სპეციალური წარწერა გააკეთოთ ღვინის ეტიკეტზეც.
ასევე შეგიძლიათ მიმართოთ სპეციალიზებულ სადეგუსტაციო დარბაზებს — ისინი ჩაატარებენ პრეზენტაციას და თხოვენ მონაწილეებს განათავსონ გამოხმაურება.
ამგვარ საინტერესო პრეზენტაციებს ატარებს , მაგალითად „ოდოს სივრცე“
პასუხები ზოგიერთ ხშირ შეკითხვაზე :
ურყოფითი გამოხმაურებებიც ზრდის თქვენს რეიტინგს
გამოხმაურებების არსებობას — როგორც დადებითი, ასევე უარყოფითი — აქვს საერთო დადებითი გავლენა საცალო ბიზნესის დინამიკაზე.
საცალო ვაჭრობის სფეროს სხვადასხვა ექსპერტი თვლიან, რომ შესყიდვის გადაწყვეტილებების 20%-დან 50%-მდე მიიღება სხვა მომხმარებლების გამოხმაურებების შესწავლის საფუძველზე.
ბუნებრივია, რეკლამა და სხვა მარკეტინგული და სარეკლამო აქტივობები მნიშვნელოვანია საცალო ვაჭრობის განვითარებაში, მაგრამ ასევე აშკარაა მომხმარებელთა დადებითი გამოხმაურების მნიშვნელობა.
მაღაზიები ამჯობინებენ სარეალიზაციოდ ისეთი ღვინის მიღებას , რომელსაც მეტი გამოხმაურებები აქვს, ეს გასაგებიცაა — ისინი დაინტერესებული არიან სწრაფ რეალიზაციაში.
ექსპერტების აზრით, საცალო ვაჭრობის სფეროში მაღაზიათა არაუმეტეს მესამედი აგროვებს და აანალიზებს მომხმარებელთა გამოხმაურებებს.
დანარჩენ ორ მესამედს ჯერ არ შეუფასებია გამოხმაურებების გავლენა გაყიდვების ზრდაზე, მაგრამ ეს დროებითი მოვლენაა.
როგორ გავუმკლავდეთ უარყოფით გამოხმაურებებს?
უარყოფითი გამოხმაურებები აუცილებლად იქნება. სხვა თუ არაფერი კონკურენტების დაგიწერენ მათ.
უარყოფითი გამოხმაურებებიც თქვენს რეიტინგს მაღალა სწევს და ამას ჩვეულებრივად უნდა შეხვდეთ. უბრალოდ, შეეცადეთ მეტი დადებითი გამოხმაურება მოიპოვოთ და თანდათან რიცხობრივად გადაფაროთ უარყოფითი.
მომხმარებლებისა და კლიენტების გამოხმაურება საშუალებას აძლევს კომპანიას (მაღაზია, მწარმოებელი) გამოავლინოს პროდუქციის ახალი ასპექტები, რომელსაც ყიდის. ეს არის ერთგვარი უფასო კვლევა და პროდუქციის ტესტირება. ეს არის შესანიშნავი შესაძლებლობა, მიიღოთ მოსაზრებები პროდუქტებისა და საქონლის შესახებ უშუალოდ მომხმარებლებისგან და, საჭიროების შემთხვევაში, დროული რეაგირება.
აუცილებლად გამოაქვეყნეთ როგორც დადებითი, ასევე უარყოფითი გამოხმაურებები. თუ მხოლოდ დადებითი გამოხმაურებები გაქვთ, თქვენს კლიენტებს ექნებათ შთაბეჭდილება, რომ თქვენ აშორებთ ნეგატივს (თუნდაც არ არსებობდეს), რაც მკვეთრად შეამცირებს თქვენს სანდოობას და რისკავთ, რომ მყიდველი დაგტოვებთ. და პირიქით: ნეგატიური (ბუნებრივად, ადეკვატური, არსებითად) გამოხმაურებების და კრიტიკის არსებობა საუბრობს თქვენს გახსნილობაზე, დიალოგისთვის მზადყოფნაზე, თქვენს პასუხისმგებლობაზე, მით უმეტეს, თუ თქვენ უპასუხებთ ამ გამოხმაურებებს და ერთად გადაჭრით წარმოქმნილ პრობლემებსა და საკითხებს.
გამოხმაურებების კიდევ ერთი უპირატესობა
თუ თქვენს შესახებ დამოუკიდებელ საიტზე არის გამოხმაურებების გაცნობის საშუალება , მაშინ მყიდველი არ წავა პროდუქტის შესახებ ინფორმაციის საძიებლად სხვაგან. გარდა ამისა- დამოუკიდებელ საიტზე გამოხმაურებების მიმართ მეტი ნდობაა/
ვის ენდობა მყიდველი ?
ფაქტია, რომ მყიდველები და მომხმარებლები, კლიენტები უფრო მეტად ენდობიან იმ მაღაზიებს და მწარმოებლებს, რომლებიც უზრუნველყოფენ გამოხმაურების პლატფორმას: თუ შეგიძლიათ დატოვოთ გამოხმაურებები, მათ შორის უარყოფითი, მაშინ გამყიდველი ღიაა, მას არაფერი აქვს დასამალი, მას უფრო მეტი ნდობა აქვს. უფრო მეტიც, ადამიანი ეძებს იმ საიტებსა და ონლაინ მაღაზიებს, რომლებსაც მეტი გამოხმაურება აქვთ. შესაბამისად, დიდი ალბათობით იქ შესყიდვას განახორციელებს.
როგორ მოვახდინოთ ადამიანების მოტივაცია, დაწერონ გამოხმაურებები
ზოგადად, საკმარისია უბრალოდ უზრუნველყოთ ასეთი შესაძლებლობა, ანუ ტექნიკურად მოაწყოთ პლატფორმა, სადაც მყიდველს შეუძლია დატოვოს გამოხმაურება, მაგალითად, აღწერილობის ქვეშ. ასეთი კარგი პლათფორმაა: https://otzivnik.ge
❖ ძალიან ეფექტური ფორმაა სპეციალური პრეზენტაციის ჩატარება . ამ დროს ტურისტთა ჯგუფთან ტარდება თქვენი ღვინის პრეზენტაცია. ისინი წერენ გამოხმაურებებს პრეზენტაციის შემდეგ.
❖ ცხადია, შეგიძლიათ გამოაქვეყნოთ სპეციალისტთა მოსაზრებებიც.
როგორ გავზარდოთ მომხმარებელთა ლოიალობა
აუცილებელია თქვენს მომხმარებლებსა და კლიენტებს ქონდეთ საშუალება არა მხოლოდ დატოვონ უკუკავშირი თქვენი კომპანიისა და პროდუქტების შესახებ, არამედ მისცეთ მათ ერთმანეთთან კომუნიკაციის საშუალება ამისთვის ყველაზე მოსახერხებელი სერვისის (სოციალური ქსელების) გამოყენებით.
ეს ფუნქცია საუკეთესოდაა რეალიზებული https://otzivnik.ge -ზე . აქ კომენტარების დამწერს შეუძლია მიუთითოს თავისი ყველა ელექტრონული კოორდინატი ურთიერთობისათვის
თუ ეს შესაძლებელია, თავად მეწარმეს ან მის სპეციალურ თანამშრომელს (PR სპეციალისტს) შეუძლია და უნდა მიიღოს მონაწილეობა ასეთ დისკუსიებში: ეს ზრდის მყიდველებისა და კლიენტების ნდობას, აიძულებს მათ შეაფასონ თქვენი ბიზნესი რეალური მდგომარეობის ადეკვატურად.
გამოხმაურებებში ნუ გადააჭარბებთ ხელოვნურ დადებით შეფასებებს.
ზოგიერთი მეღვინე თავად ან სთხოვს თავის თანამშრომლებს დაწერონ დადებითი გამოხმაურება საიტზე „კმაყოფილი მომხმარებლების“ სახელით. ჯერ ერთი, ასეთი გამოხმაურება არასოდეს იქნება გულწრფელი. და მეორეც, საიტის სხვა სტუმრები და თქვენი მომხმარებლები ან პოტენციური მომხმარებლები და კლიენტები აუცილებლად (ფაქტობრივად, ვარიანტების გარეშე და გამონაკლისის გარეშე) გაარჩევენ ტყუილს, რომელიც არ მოგიტანთ დადებით ქულებს. თუ არ არის გამოხმაურებები ან არ არის დადებითი, ეს არის მეწარმის და მისი ბიზნესის ნაკლოვანება, რომელიც სხვა გზებით უნდა მოგვარდეს.
გააზიარეთ პოზიტიური გამოხმაურებები თქვენს ჯგუფებში სოციალურ ქსელებში.
ეს არის თქვენი დამატებითი მკითხველი და, შესაბამისად, თქვენი შესაძლო პოტენციური მყიდველები და კლიენტები.